Казино маркетингтік стратегиясының эволюциясы

Казино жарнамасы ондаған жылдар ішінде айтарлықтай өзгерістерге ұшырады, жаңа технологиялар мен тұтынушылық әдеттерге өзгерістер енгізілді. Жиырма-жиырма үштен, жаһандық казино секторы жарнамалық сектор 10 миллиард доллардан астам қаражат жұмсады, сандық орталарға кең аудиторияға жеткізіледі. Бұл ауысу әлеуметтік желілерді және онлайн-жарнаманы қолдану арқылы жүзеге асырылды, бұл казиностардың әлеуетті клиенттермен сәтті қосылуына мүмкіндік береді.

Осы эволюциядағы бір танымал фигура – Мат Уилсон, MST Wilson, MGM Resorts International компаниясы. Оның басшылығымен MGM шығармашылық маркетингтік тактиканы, соның ішінде арнайы акциялар мен мақсатты жарнамаларды құптады. Сіз оның бастамалары туралы көбірек біле аласыз LinkedIn профилі .

Соңғы жылдары ойын үйлері де ойыншылар таңдауын түсіну үшін деректер талдауын қолдана бастады. Тұтынушылар туралы мәліметтерді талдап, ойын-ойын мекемелері олардың бастамаларының тиімділігін арттыруға, белгілі бір демографияға, белгілі бір демографияға негізделеді. Американдық ойын қауымдастығының зерттеуіне сәйкес, мақсатты маркетинг клиенттердің көптеген казиноға қатысуының 15% өсуіне әкелді. Ойын маркетингі туралы көбірек білу үшін .

Сонымен қатар, адалдық бағдарламалары казино маркетингінің негізіне айналды. Бұл бастамалар ойыншыларды өздерінің қамқоршыларына, қайталама қатысуға және брендтің адалдығын арттыруға итермелеу үшін таниды. Эксклюзивті және реттелген тәжірибелермен, казинолар өз клиенттері үшін қызықты ортаны тудыруы мүмкін. Казино адалдық бағдарламаларының соңғы тенденцияларын «Href =» Https://site.com «> link1 .

Казино өрісі дамып келе жатқандықтан, провайдерлер клиенттерді тарту және сақтау үшін маркетингтік қозғалыстардың үстінде қалуы керек. Технологиялар мен аналитикалық технологияларды қолдану арқылы казинолар өздерінің маркетингтік науқандарын күшейтіп, қатты ландшафттағы табысты қамтамасыз ете алады.

admin

admin

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *